RSS

Awaria systemu wykonywania zapytań – Płatnik

06 Mar

Ostatnio w jednej firmie miałem taki problem :

Awaria systemu wykonywania zapytań do bazy. Nie można pobrać danych. Prawdopodobnie problem Rekord jest usunięty

Próba optymalizacji bazy nic nie dawała bo pojawiał się komunikat że baza jest aktualnie już używana przez kogoś. Przepisanie do SQLa i z powrotem do ACCESA nic nie dało.

Problem można rozwiązać JETCOMPem : http://download.microsoft.com/download/access2000/utility/1.0/win98me/en-us/jetcu40.exe

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;273956#appliesto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Najlepiej zrobić sobie 2 kopie bazy płatnika i na nich działać. Do naprawy bazy tym programem będzie potrzebne hasło do bazy które można wydobyć programem KOALA RATOWNIK  http://koala.pl/Index2.php?page=Download〈=pl

 
4 Komentarze

Opublikował/a w dniu 6 marca, 2008 w płatnik

 

Tagi: ,

4 responses to “Awaria systemu wykonywania zapytań – Płatnik

  1. ejsi

    8 lutego, 2010 at 10:33 pm

    ten sposób działa. dzięki wielkie!

     
  2. Marcin

    10 kwietnia, 2011 at 5:00 pm

    Właśnie jutro sprawdzę jak to działa…hmmm jestem ciekawy…

     
  3. Marcin

    11 kwietnia, 2011 at 12:32 pm

    Działa też jestem pod wrażeniem bo już nie miałem pomysłu. Tylko z 80mega zmielilo mi na 50mega czyli chyba skompresowalo bo nikt nic nie mowil ze czegos brakuje…Pozdrawiam

     
  4. lazowski

    11 kwietnia, 2011 at 5:09 pm

    Miałem ten problem jakiś czas temu ale coś mi się kojarzy, że ten program też porządkował bazę, stąd może być taki spadek jej wagi.

     

Dodaj komentarz