RSS

Polski słownik w FireFoxie 3 beta 5

29 Kwi

W końcu udało mi się ogarnąć jak ustawić polski słownik w Firefoxie 3 beta 5.

O to sposób jak to zrobić u siebie :
1) Wchodzimy na tą stronę https://addons.mozilla.org/pl/firefox/browse/type:3
2) Klikamy na https://addons.mozilla.org/pl/firefox/downloads/file/26096/polski_slownik_poprawnej_pisowni-1.0.20080402-fx+tb+sm.xpi
lub szukamy działu z naszym językiem : Polish polski Zainstaluj słownik (1039 KB)
3) instalujemy
4) restart FireFoxa
5) wchodzimy na jakąś stronę gdzie można pisać
6) piszemy coś
7) zaznaczamy tekst
8) prawy klik na tekście > Languages > i wybieramy słownik jaki nas interesuje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jeszcze tylko niech FF stanie się bardziej stabilny i zaczną działać moje ulubione dodatki to będzie pięknie..

 
2 komentarze

Opublikował/a w dniu Kwiecień 29, 2008 w FireFox

 

Tagi:

2 responses to “Polski słownik w FireFoxie 3 beta 5

  1. Zacol

    Kwiecień 30, 2008 at 10:57 am

    Dzięki wielkie. Męczyłem się nad tym, szukałem w ustawieniach itp., a tu proszę. Jedno kliknięcie i gotowe 🙂 Dzięki.

     
  2. sielakos

    Kwiecień 30, 2008 at 6:03 pm

    Mnie jedno dziwi czemu u mnie słownik był domyślnie zainstalowany. Oczywiście musiałem zmienić język z angielskiego na polski, ale wcześniej już to nie raz robiłem, więc ten trick nie był mi obcy.

     

Skomentuj

 
